Які логопедичні проблеми бувають у дітей?
Які логопедичні проблеми бувають у дітей?

Мова дитини включає доречовий і мовленнєвий етапи розвитку: крики, гуління, белькіт, слова і речення. Всі ці етапи теж мають бути у розвитку дитини та відповідати часовим нормам. Знання вікових норм мовного розвитку допоможе уникнути непотрібних хвилювань чи вчасно звернути увагу до порушення.
Найчастіше затримка розвитку мовлення важко позначається на загальному розвитку дитини, не дозволяючи їй повноцінно спілкуватися та грати з однолітками. І, як наслідок, ускладнює пізнання навколишнього світу та обтяжує психоемоційний стан дитини. У дітей різного віку часто спостерігаються різні мовні порушення.

?Найпоширеніші мовні порушення, які зазвичай можуть виникнути у відносно здорової дитини: дислалія, затримка психомовного розвитку, дизартрія, загальне недорозвинення мови, алалія, затримка мовного розвитку, порушення будови артикуляційного апарату, темпова затримка розвитку мови, афазія, дислексія, дисграфія, пом’якшення, дзвоніння/оглушення, проблема зі слухом, педагогічна занедбаність, нестача уваги.

☝?Недолік уваги, як і його надлишок рівною мірою, може призвести до такого повороту, що дитина не говоритиме, або говоритиме неправильно. При першому випадку річ у тім, що до дитини мало звертаються, з нею недостатньо розмовляють, не в такому обсязі, який їй потрібний для повноцінного розвитку. Виходить так, що він мало чує зверненої себе промови.

☝?При надлишку уваги всі проблеми мови присутні, але тут інша причина. Дитині дають можливість спілкуватись невербальним способом. Його бажання або примха тут же буде виконана дорослими. Відсутність мови може бути через відсутність слуху. Тому дуже важливо виявити у дитини ті чи інші порушення у мовному розвитку.

?Якщо вчасно допомогти дитині, використовуючи всі способи розвитку та активізації мови, ці серйозні проблеми можна успішно вирішити та запобігти.
Нагадуємо, що наші фахівці завжди готові допомогти Вашим діткам, для запису до них дзвоніть за номером +380 (67) 242 07 00?